Odstúpenie od zmluvy a reklamácia
Vrátenie tovaru:
Ako vrátiť tovar kúpený v e-shope?
- Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť úplnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení:
krabicu, v ktorej Vám boli šperk/šperky poslané, certifikát, kupón, krabičku na prsteň, vrecká a doklady.
- Tovar starostlivo zabaľte do krabice, v ktorej sme Vám šperk poslali.
- Do balíka vložte vytlačený formulár o odstúpení od zmluvy (vzor formulára na stiahnutie) spolu s dokladom o kúpe.
- Tovar pošlite DOPORUČENE najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balíček neposielajte na dobierku):
KRÁĽOVSKÉ ZLATO s.r.o. POSTE RESTANTE
Nech bude balíček uložený na pošte, my si ho tam vyzdvihneme. Tak isto vás poprosím aby ste nám zaslali podacie číslo balíka na tel. číslo: +421 944 714 367 alebo na email: zlatokralovske@gmail.com . V prípade nezaslania podacieho čísla, Vám nevieme garantovať prebratie šperku.
Po skontrolovaní Vami poslanej zásielky, Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
Reklamácia:
NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE DODANÉHO POŠKODENÉHO TOVARU
- Reklamáciu poškodených zásielok zasielajte emailom spoločne s fotodokumentáciou (nafoťte poškodený výrobok, vrátane obalu).
- Do emailu uveďte číslo predajného dokladu (faktúra) alebo číslo objednávky.
- Popíšte okolnosti pri odovzdaní výrobku a okolností pri akých bolo zistené poškodenie.
NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE dôsledku výrobnej chyby:
V prípade uplatnenia reklamácie kvôli výrobným chybám šperku, odfoťte dané chyby šperku a do emailu uveďte číslo objednávky alebo faktúry a pošlite nám ich na email: zlatokralovske@gmail.com, po obdržaní emailu Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.